söndag 29 april 2012

Förlååt!! D: Min dator har av någon anledning blockat bloggen så jag har inte kunnat komma åt den på jättelänge! Men nu är jag hos min kompis och har fått låna hennes laptop så nu kan jag skriva igen! :D Men jag ska försöka fixa med min dator så att den funkar igen!

Nåja, jag har sovit över hos min kompis Sandra. Vi såg Titanic igår/idag natt. Den var mycket längre än jag trodde! Jag trodde att den kanske var lite längre än två timmar, men den var lite längre än tre... Så Sandra, jag och Sandras mamma satt uppe i soffan och kollade på den. Sedan satt vi och pratade om hästar jättelänge. Så det tog ett bra tag innan Sandra och jag somnade kan man väl säga!

Sedan kom Sandras mamma in på morgonen och väckte oss! :/ Jag hatar att bli väckt! Vi åt typ godis som var över från igår till frukost! :) Kanske inte så nyttigt, men väldigt gott! ;)

Nu ska Sandra och jag hitta på något kul!

Jag lovar att jag ska försöka fixa datorn så jag kan skriva!

//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar