lördag 18 februari 2012

SPORTLOOOOV!! :D

Hej!
Internet har varit helt konstigt så jag har inte kunnat logga in på bloggen... Jag tänkte inte så långt som att jag kunde logga in via mobilen...

Nu är det äntligen sportlov! :D Bara vara hemma och chilla alltså! Det ska bli så j*vla skönt! Jag var faktiskt ledig igår också! Studiedag! ;)

Nu har jag precis varit på Taekwondo-träning och vi tränade på tornado-sparkar. Det var roligt men grymt svårt! Jag vet hur jag ska göra men att få inte rytmen är inte lätt alltså... Nåja, med lite mer träning ska det nog gå. Jag fick också reda på att jag ska flytta upp till den andra gruppen för äldre personer. Jag vill helst vara kvar i den här gruppen ett tag till för nu har jag liksom lärt känna folk i den här gruppen. Fått kompisar. Det är ju i och för sig inte bara jag som ska byta grupp utan några till som jag känner (och skulle vilja säga att jag är kompis med) men det ska ändå bli lite sorgligt att lämna den här gruppen.

Jag har en hel del att göra på lovet! Bland annat läxor... Så jag kommer nog inte bara vara hemma och chilla alltså... :( Det är inte okej enligt mig att ge läxor över lov. Sedan har jag ju min häst att ta hand om. Och så kommer mig kompis ner från Stockholm om en vecka! :D Det ska bli jättekul för vi kan ju inte direkt bara ta bussen till varandra när vi känner för att träffas... Det får bli på lov.

Nu ska jag kolla på en film och göra lite läxor. Det är min taktik: Lite läxor om dagen så blir jag säkert klar i tid! Man kan ju alltid hoppas i alla fall!
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar