torsdag 2 februari 2012

Hello world!

Hej igen!
Andra inlägget!
Jag sitter på tekniken och känner att jag borde koncentrera mig mer på att programmera robotar än att blogga...

Idag kommer jag träna ganska mycket... Jag har dels gympa i skolan, sedan har jag taekwondo en timme för att sedan vara med på fystimmen direkt efter.

Jag sov alldeles för lite inatt... Jag vaknade minst en timme innan klockan ringde. Jag måste lägga mig lite tidigare. Men jag orkar inte.

Jag kollade på film igårkväll. Addams Family Values tror jag den hette. Den är i alla fall jättebra och rolig, så om du behöver en rolig film rekommenderar jag den. Sen har jag lite konstig humor ibland men jaja... Den är bra så se den!

Bilder kommer jag ska bara lista ut hur man lägger upp från min mobil till datorn... Det är inte så att jag är dålig på teknologi, det är bara det att det inte funkar. Så jag får väljer enkelt fortsätta försöka lite olika saker och hoppas att det förr eller senare ska fungera. Jag lovar att det kommer vara det första jag gör när jag kommer hem!

Nu hinner jag inte mer! Måste göra läxor!
Ha det bra!
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar