lördag 4 februari 2012

Känns väldigt bra att sitta och äta frukost klockan 1 på dagen... :P

Idag ska jag träna Taekwondo på bollhuset. Det ska bli kul! Jag måste verkligen träna hårt nu om jag vill klara testingen. För om jag klarar den får jag camouflage-bälte och då får jag sparras! :D Det är typ slagsmål i kontrollerad form men det är jättekul! 

Taekwondon börjar om mindre än en timme så jag borde börja göra mig i ordning... Det tar ju i och för sig inte mer än 5 till 10 minuter att cykla dit men jag vill inte komma sent.

Jag var på fest igår hos min kompis som hade fyllt år. Vi fick jättegod mat! Det var två olika pajer som man fick välja mellan; en typ taco-paj och en ost och skink-paj. Nästan alla som var där satt och spelade kort utom typ tre pers som spelade pingis på ett litet bord med en kartong som nät... 

Det var typ -12 grader ute igår!!! -12!!! Vansinnigt kallt alltså! 

Nej, nu måste jag gå! Skriver mer senare!
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar