söndag 5 februari 2012

Läxor och skräckfilm... :P

Sitter och kollar på skräckfilm och försöker göra lite läxor. Väldigt bra blandning eller hur? :P

Nåja, jag håller på med min SO-läxa. Vi har om kristendomen nu och vi ska svara på typ 15 frågor. Det är inte så svårt men det är lite långtråkigt... :/

Samtidigt som jag kollar på skräckfilm och gör läxor gör jag även mitt bästa för att hänga med i deckaren på tv. Det går inte bra alls...

Känner att jag måste gå och lägga mig tidigare idag. Jag la mig lite innan tolv i fredags, lite efter elva igår och nu har jag skola imorgon så om jag fortsätter som jag har gjort tidigare i helgen blir det inte kul att gå upp imorgon... Speciellt inte eftersom jag måste duscha så jag måste gå upp typ en kvart tidigare.

Nej, nu ska jag göra lite läxor! Kanske... Om en liten stund...
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar