fredag 10 februari 2012

Träningsverk!

Hej! Förlåt att det var ett tag sedan jag skrev senast!

Jag har sån extrem träningsverk nu! D: I mina underarmar! Vi har varit och klättrat på såna klätterväggar med klassen och det var så jobbigt för armarna! Det finns egentligen inte heller något bra sätt att stretcha den delen av kroppen... :/ Men, jaja jag klarar mig nog! Jag klarade faktiskt att klättra högst upp en på en av de högsta väggarna! Det kändes som F*N i armarna efter det och jag sto typ bara och skakade i hela kroppen men det var riktigt roligt! Föreslå det för er gympalärare att ni ska klättra någon gång!

Sedan kommer det inte bli mycket bättre med träningsverken för nu ska jag byta om till ridkläder och så ska jag ut till stallet... Jag ska träna för en jätteduktig dressyrtränare! Jag ska tävla imorgon med ett dressyrprogram som jag lärde mig i går kväll... Vi får se hur det går! :P 

Nej, nu måste jag byta om om jag vill undvika att mamma får ett utbrott på mig! :P
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar