torsdag 2 februari 2012

Tröööööött! :/

Någonstans måste det väl finnas en gräns för hur trött man kan och får bli?!
För jag tror att jag överskred den gränsen för lääänge sedan...

Sitter och kollar på Hells Kitchen... Röda laget leder! :D Jag gillar att kolla på matlagningsprogram. Det är roligt... Jag funderade ett tag på att bli typ kock när jag blir stor men jag ändrade mig. Nu vill jag bli polis istället! Det är roligt att titta på polisprogram också. Jag kommer dock troligtvis att ändra mig ännu en gång angående vad jag vill bli när jag blir stor... 

Det är i alla fall kul att se när Gordon Ramsey skäller på dem för småsaker som de skulle tänkt på... Ibland blir jag lite sadistisk... Hehe >:D Det måste man vara om man ska bli instruktör i Taekwondo... I alla fall lite! Det är ju i och för sig långt kvar dit men jag kan väl lika väl börja nu, eller hur?

Nu ringde alarmet på min mobil så jag måste göra mig i ordning för Taekwondo-träningen.
Bloggar mer senare! 
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar