torsdag 3 maj 2012

HAT!!

Hej!
Idag har jag haft gympa i skolan. Vi hade beep-test. Det går ut på att när en tuta tutar så ska man springa en sträcka på 20 meter (det är markerat hur långt det är) sedan ska man när tutan ljuder nästa gång springa samma sträcka igen. Det finns många olika nivåer och det är ungefär 8 längder på varje nivå. Sedan är det så djävulskt uttänkt att på första nivån är det ganska lång tid mellan tutningarna, sedan bli det kortare och kortare tid för varje nivå. Det innebär att ju tröttare man blir, desto snabbare måste man springa! :O Och om man inte hinner över linjen innan tutan har tutat så åker man ut. Förlorar. Jag som har dålig kondition var väl inte jätteglad när jag fick reda på vad vi skulle göra. Jag funderade på att skolka. Seriöst. Jag klarade mig till sista längden på nivå fyra... PATETISKT!! -.- Sedan efteråt kommer en tjej i min klass och ställer sig precis bredvid mig och pratar med någon annan och säger att "Asså OMG! Jag kom bara till nivå 11! Det är bara för att jag är så otränad! Tänk bara hur långt jag hade kommit om jag var vältränad!" Man bara SE DIG OMKRING FÖR FAN INNAN DU SÄGER NÅGOT SOM KAN SÅRA ANDRA!!!! Jag funderar seriöst på om det var meningen att jag skulle höra!

Nej, men nu måste jag gå. Jag ska träna sen igen idag. Utöver gympan idag så har jag fys-timme på kvällen! Jippie... Nej, men det är kul! Hejdå!
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar