måndag 7 maj 2012

Hej bloggen!
Jag har haft en väldigt hektisk helg! Lördagen började med att jag skulle vara på Palladium i Malmö klockan 9 på morgonen. Vi skulle repa inför teaterföreställningarna på söndagen. Även om ledarna hade sagt att vi skulle vara där och att vi skulle bli insläppta klockan 9 tog det ett litet tag innan vi kom in. Allt gick bra när vi repade och i lunchpausen efter att vi hade ätit gick hela vår grupp ut på stan! Några av oss köpte glass och så satt vi alla i solskenet och njöt! :D Riktigt härligt!

Söndagen var däremot både stressig och långtråkig. Den var stressig för vi hade knappt någon lunchrast och sedan när första föreställningen hade börjat (vi var med i inledningsnumret, vår scen och slutnumret) och inledningen var klar, var det bara för oss att gå ner i logen och vänta på vår tur. Det tog ett bra tag så vi spelade kort med folk från de två andra grupperna vi delade loge med. Sedan efter den första föreställningen så var det bara en kvart till nästa föreställning så det var bara att göra sig i ordning för nästa show!

Efter alla (2) föreställningar var det tack och hejdå! Men vår grupp hade teater idag också!  Vi har en föreställning nästa helg också! Då spelar vi och några andra grupper upp längre versioner av våra pjäser med sagotema. Vår grupp har rödluvan, fast med en twist! ;) Det är jättekul och så länge det är kul så kommer jag fortsätta!

Jag är jättetrött! Jag har knappt sovit på hela helgen, så nu ska jag lägga mig och (förhoppningsvis) sova lite!
//Arinea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar